חיפוי קיר למטבח

עיצוב חיפוי קיר למטבח בהתאמה אישית

טרנד העיצוב של חיפוי זכוכית למטבח זוכה לפופולריות בקרב מעצבי פנים ולקוחות פרטיים הבוחרים לשדרג את המטבח שלהם בצורה קלה ומהירה, תוך השגת תוצאות מרשימות. לא מפתיע – שכן חיפוי זכוכית הוא הפתרון האולטימטיבי לכל מטבח: שילוב עיצוב יוצא דופן ופרקטיות. זהו חומר מוצק מאוד: למרות שעובי הזכוכית מודד רק כמה מ”מ, זהו משטח חזק ועמיד מאוד שלא יישחק או ידהה עם השנים. בנוסף, ציפוי זכוכית אינו סופג שומן ולכלוך – כך שקל לתחזק ולנקות אותו. חיפוי הזכוכית משדרג את החדר ומעניק למטבח מראה מודרני ויוקרתי.

רוצים לייצר מראה מלוטש ומודרני, תוספת של כיסוי אריחי זכוכית למטבח או לאמבטיה היא דרך נפלאה לשדרג את האסתטיקה הכללית של החדר. זכוכית משדרגת באופן מיידי את האופן שבו החדר נראה ומעניקה לו מראה מחודש שבוודאי ירצה. אנו עובדים עם, זכוכית מחוסמת, זכוכית רגילה, פרספקס, זכוכית חלבית, זכוכית צבועה ועוד.

עם טכנולוגיית הדפסה דיגיטלית מתקדמת על זכוכית של א.מ קיסואני תעשיות זכוכית בע״מ, תוכלו ליצור אינספור וריאציות עיצוביות. חיפוי זכוכית הוא עמיד ועמיד לאורך זמן, הוא שומר על המראה החדש שלו, ולעיתים רחוקות צריך להחליף אותו. בנוסף, זה לא דורש חומרי ניקוי מיוחדים. בטווח הארוך זו עשויה להיות השקעה טובה מאוד, כזו שתגרום לכם לחייך בכל פעם שתיכנסו למטבח, ועשויה גם לעורר יצירות קולינריות חדשות.

חיפויי זכוכית מוסיפים אלמנט למטבח או לאזור הבר שלך שפשוט לא תוכל למצוא מחומרים אחרים, כגון אריחים, נירוסטה או מוצרים אחרים מעשה ידי אדם. משטח אחורי מזכוכית מוסיף רמה אחרת של אלגנטיות, ייחודיות וסגנון למטבח שלך. ישנן אפשרויות רבות שתוכלו לבחור מהן בכל הנוגע למשטחי הזכוכית שלנו. הזכוכית יוצרת אפקט מבריק מושך עם יופי שקוף המשפר את הפנים שלך.

ייצור – אנו מייצרים את דלתות הכניסה והחלונות הרצויים של חלון הראווה עם חומרים באיכות הגבוהה ביותר

התקנה – השלב האחרון שלנו הוא התקנה בה צוות המתקינים המיומן שלנו יתקין את הדלתות או חלונות הראווה שלכם בדיוק ובמקצועיות כדי להשלים את הפרויקט בשביעות רצונכם המרבית.

 

חיפוי קיר למטבח

למה חיפוי זכוכית הוא פיתרון עיצובי טוב ויעיל?

חיפויי קירות מזכוכית מקלים על השמירה על מראה הקירות ומבטיחים שהם לא יידרדרו עם הזמן. הם פתרונות קירות נקיים שמביאים לקירות נושמים.

כמה מהבעיות הנפוצות שנפתרות על ידי בחירה בכיסוי קיר זכוכית הן:

סדקים וחריצים: חיפוי קיר מזכוכית מחזק את משטחי הקיר ובכך מונע התפתחות סדקים וחריצים. העיקרון הוא שזכוכית חזקה פי עשרה מהפלדה במשקל. ולכן הוא אינו מאפשר למשטח הקיר להתרחב או להתכווץ ובכך מונע סדקים להתפתח. חוץ מזה שאין לו מקדם התפשטות תרמי גבוה, הוא ממלא את כל הפרצות ביעילות ואף גורם למשטח להיראות חלק יותר.

קירות מתקלפים: מכיוון שצבע נוטה להתייבש ולהתקלף עם הזמן והוא מאבד את הברק והמראה הראשוניים שלו ומשאיר כתמים מלוכלכים על הקירות. .על ידי יישום חיפוי קיר מזכוכית זה מבטיח שזה לא יקרה והחדשות של הקיר נשמרת לאורך זמן. זהו גם פתרון רטיבות וחלחול מתאים.