כיצד שימוש בזכוכית תורם ליוקרת המשרד?

בכל שאלה, ייעוץ והצעות מחיר נשמח לעמוד לרשותכם

המשרד שלכם משרת אתכם ברמה יומיומית. זה המקום בו אתם עובדים, זה השטח בו אתם מקבלים לקוחות וגם פוגשים קולגות או עמיתים. לא פלא שחשוב כל כך שהמשרד יהיה יוקרתי ומרשים, ישרת את התדמית העסקית או המסחרית שלכם, ויקדם אתכם מכל בחינה שהיא. אם גם אתם רוצים ליהנות ממשרד יוקרתי ברמה הגבוהה ביותר, זכוכית היא אחד החומרים השימושיים והמומלצים עבורכם. בעזרת זכוכית תוכלו לעצב את המשרד שלכם בסגנון הרצוי לכם, לשפר את התדמית, את האווירה ואת החוויה שלכם ושל הצוות במשרד.

שימוש בזכוכית למשרד יוקרתי

זכוכית הוא חומר גלם בעל תכונות מיוחדות. הוא חלק ויוקרתי ומביא עימו נימה ייחודית לכל מקום. מצד שני הוא עמיד וקל מאוד לנקות אותו. הוא לא צובר כתמים ולא מאבד את המראה המיוחד שלו במהלך השימוש. לא פלא שגם במשרדי יוקרה בוחרים לשלב זכוכית בווריאציות שונות. מעבר ליוקרה ולמראה המיוחד יש לזכוכית תכונות מיוחדות אשר הופכות אותו לבחירה מועדפת מאוד על רבים. הם בעיצוב משרדים והן בשימושים נוספים.

כיצד שימוש בזכוכית תורם ליוקרת המשרד?

כיצד משלבים זכוכית בעיצוב משרדים?

את הזכוכית ניתן לשלב במשרד במגוון שימושים ואופציות. הכול כמובן בהתאם לצורך ולהעדפות האישיות של בעלי המשרד, הכול לפי המטרות המדויקות והתוכנית המשורטטת. גם המיתוג והקונספט של העסק משפיע על קבלת ההחלטות לעניין זה.

  • מחיצות – ההתלבטות בין מרחב פתוח ומרווח לבין חלוקה של חלל אחד גדול לחללים מוגדרים מעסיקה אותנו רבות. כאן מגיעה הבשורה הטובה של מחיצות הזכוכית, ומאפשרת לנו לבצע חלוקה נוחה, מאפשרת ושומרת על פרטיות, אך מנגד היא לא פוגעת בתחושה של המרחב, לא הופכת את החלל לחנוק ומוגבל, אך כן יוצרת חלוקה נאותה. החלל הפתוח אינו נפגע בגין המחיצות שיותקנו, המחיצות גם לא יוצרות תחושה של בדידות, אך כן מאפשרות לכל אחד לעבוד בעמדה שלו בריכוז.
  • רהיטים – רהיטי זכוכית יכולים להיות הדבר המתאים והנכון ביותר למשרד שלכם. זה שולחן זכוכית מעוצב, כיסאות זכוכית וגם חיפויי זכוכית לארונות. רהיט שמשלב בין יתר החומרים גם זכוכית הוא רהיט יוקרתי ועכשווי. הוא בעל נראות מרשימה במיוחד.
  • דלתות – דלתות זכוכית הם חלק מכל משרד. דלת זכוכית יכולה להיות אוטומטית או ידנית, היא תמיד משדרת יוקרה והשקעה.
  • חלונות – אין כמו משרד מואר ומוצף באור טבעי. כאן מגיעים חלונות הזכוכית הגדולים לעזרתנו, ומאפשרים לנו לעצב את המשרדים באמצעות חלונות מסוגים שונים. המשותף הוא המראה הבוהק והקו הנקי שהחלונות הללו מביאים עימם.

עיצובי פנים מתקדמים לעיצוב משרד מתקדם

תחום עיצוב הפנים הינו תחום מתקדם מאוד, והוא מאפשר להוביל את המשרדים למראה חלק ונקי אך יוקרתי ומתקדם מאוד. העיצובים המתקדמים כיום מאפשרים לנו ליצור במשרד אווירה יוקרתית ומודרנית, לצד נוחות בשימוש ובאחזקה.

Shape