עיצוב הבית בשילוב זכוכית

בכל שאלה, ייעוץ והצעות מחיר נשמח לעמוד לרשותכם

זכוכית הוא חומר גלם שמוכר לאנושות לאורך שנים. אך מה שמתחדש בימינו, אלו האופציות והשילובים של זכוכית בעיצוב הבית. אז אם בעבר הזכוכית שימשה אותנו לשימושים ספציפיים בלבד, כיום ניתן להפיק מהזכוכית תועלות רבות ולשפר את חווית המגורים כמו גם את המראה ואת העיצוב. מעצבים יוצרים כיום עיצובים מדהימים ומשלבים את הזכוכית לצורך הגשמת התוכניות המיוחדות שלהם. אין ספק שזכוכית מתוכננת ומשולבת היטב תוכל לשפר את מראה הבית, ולשוות לו מראה יוקרתי ועכשווי במיוחד!

עיצוב הבית בשילוב זכוכית

חיפוי קיר בזכוכית

חיפוי קירות הוא צורך חשוב, במיוחד במטבחים ובאזורים שחשופים למים ולרטיבות. הזכוכית מביאה עימה פתרון עכשווי ואסתטי, מה שיכול להתאים לשלל סגנונות עיצוב וצבעים. חיפוי זכוכית משרת את המראה של המטבח, הוא עמיד ויציב מאוד, וגם נוח לתחזוקה. הוא אינו סופג כתמים ושומר על עצמו נקי וחלק לאורך שנים של שימוש וחשיפה למזון ולטמפרטורות שונות. לא פלא שבמטבחים רבים ניתן לגלות משטח זכוכית שמחפה את הקיר שמעל למשטחי השיש.

מדרגות זכוכית

האם חשבתם על הרעיון היצירתי הזה של בניית מדרגות זכוכית? בבתים רבים מתמודדים עם מדרגות בתוך הבית. האזור הזה עלול להיות לא ביתי, חסר יופי, המדרגות עלולות להפריע לאווירה של הבית. אך אם אתם רוצים שהמדרגות שמובילות למפלסים השונים בתוך הבית יהיו מעוצבות, עדכניות וחדשניות, אם חשוב לכם שהמדרגות יהיו מעוצבות ומרשימות, מדרגות זכוכית זה מה שמתאים לכם. המראה המיוחד עושה את האזור ליוקרתי ולמעוצב במיוחד! ואם מדרגות מזכוכית זה יותר מדי בשבילכם – אנו ממליצים לפחות על מעקות זכוכית – ליופי אבל גם שמירה על הבטיחות.

מחיצות זכוכית בתוך הבית

כולנו מכירים את המגמה שמובילה לעיצוב חללים פתוחים בתוך הבית וגם במקומות העבודה. אך אם אתם בכל זאת רוצים מחיצה בין חללים מסוימים, כמו בין המטבח לסלון וכדומה, תוכלו לרתום מחיצות זכוכית לתועלת העניין. מחיצת זכוכית מספקת לכם הפרדה מסוימת, אם כי היא לא בולטת, לא דוקרת בעיניים ולא חוסמת את המרחבים בבית.

חלונות זכוכית ותקרות זכוכית

אז זהו, שתקרת זכוכית זה לא רק ביטוי. הוא יכול להיות פתרון נפלא לבתים חשוכים או כאלו שהחלונות שלהם לא מספקים תאורה מכל סיבה שהיא. תקרת הזכוכית מעצבת את הבית בסגנון ייחודי ויוקרתי. תקרת הזכוכית מאירה את הבית ומאפשרת לאור הטבעי לשפוך את הבית שלכם בנדיבות.

חולמים על בית יוקרתי? רוצים לשלב זכוכית במקלחת, במטבח או בסלון הבית? חולמים על משטחים חלקים ובוהקים? אנו מזמינים אתכם לפנות למומחים שלנו לייעוץ והתאמת עבודות זכוכית.

Shape